BRA flyger mellan Umeå och Visby i sommar

Flygbolaget BRA kommer med en årligt återkommande sommarpresent till alla Umeåbor. Den 23 juni startar direktlinjen mellan Umeå och Visby med tre avgångar i veckan i vardera riktningen. I år är intresset för linjen rekordstort.

Flygbolaget BRA kommer med en årligt återkommande sommarpresent till alla Umeåbor. I år blir det återigen möjligt att flyga direkt mellan Umeå och Visby. Den 23 juni startar flygningarna med tre avgångar i vardera riktningen. Intresset för linjen är stort och i år är trycket på bokningar högre jämfört med samma period i fjol. Det finns dock fortfarande billiga biljetter kvar.

– Genom vår sommarlinje knyter vi ihop två riktiga sommardestinationer och gör Sommarsverige lite närmare. Vi är glada att kunna erbjuda alla Västerbottningar denna möjlighet att ta sig till Sveriges sommar-ö nummer ett. Vi ser också fram emot att välkomna gotlänningar till Umeå, säger Marie Jarl, regionchef Umeå hos BRA.