Dohi utvecklar hamburgerkedjan Frasses nya sajt

När hamburgerkedjan Frasses lanserar ny webb är det Dohi Agency från Umeå som ligger bakom utvecklingen av den nya sajten.

– Vi är mycket glada och stolta att vi fått hjälpa Frasses ta fram deras nya mobilvänliga webbsida. Med hjälp av den senaste tekniken och i nära samarbete med Frasses har en användarvänlig och lättnavigerad webbsida vuxit fram. Vi ser fram emot att få fortsätta stödja Frasses med deras digitala plattform både nu och i framtiden säger Richard Lindberg, Dohi Agency.

Att enkelt hitta den information man söker och kunna filtrera på menyer och allergener har varit några av Frasses stora ledord genom projektets gång samt görs en större satsning på sociala kanaler.

– Det känns jättekul att vi nu lanserar en helt ny webbplats. På sidan får våra besökare möta en snygg design och kan enkelt navigera och hitta information och öppettider om respektive restaurang, säger Pernilla Näslund, Frasses Hamburgare.