Att vara leverantör till kommunen är en bra affärsmöjlighet och därför vill vi underlätta för er att göra affärer med oss. Vi vill att båda parter ska bli nöjda.
Vi jobbar ständigt med att förbättra vår hantering av upphandlingar men ibland är en upphandling stor och då får vi frågor om varför det inte går att dela upp den.
Vill du veta lite mer om hur vi på Umeå kommun jobbar med paketering och uppdelning av upphandlingar? Anmäl dig då till del 3 i vår digitala workshopserie:
Tisdag den 1 december kl 8.00 – 10.00 – Paketering av upphandlingar!
Vi kommer att berätta om vårt arbetssätt och sedan får du möjlighet att ställa frågor oss. Frågorna kan också vara av allmän karaktär när det gäller att vara anbudsgivare till Umeå kommun.
Du anmäler dig här nedan och efter kl 16 på måndag 30 november skickar vi ut en teams länk som du får ansluta till.
Vi som kommer att vara med är: Pia Wangbergh, Dick Ekström Rickard Fredriksson
Har du frågor kontakta: Pia Wangberg pia.wangberg@umea.se eller Karin Björk karin.bjork@umea.se