Social service
Alla som bor i kommunen
kan få hjälp av socialtjänsten.
Socialtjänsten hjälper dem som har det svårt.
Du kan klicka på rubrikerna i menyn
om du vill läsa mer om Social service.
Det är eldningsförbud i hela Västerbottens län på grund av hög brandrisk. Det innebär att det är förbjudet att elda och grilla i skog och mark. Förbudet gäller tills annat meddelas på umea.se/eldningsforbud.
Det är eldningsförbud i hela Västerbottens län på grund av hög brandrisk. Det innebär att det är förbjudet att elda och grilla i skog och mark. Förbudet gäller tills annat meddelas på umea.se/eldningsforbud.
Alla som bor i kommunen
kan få hjälp av socialtjänsten.
Socialtjänsten hjälper dem som har det svårt.
Du kan klicka på rubrikerna i menyn
om du vill läsa mer om Social service.
Vi använder vi oss av kakor (cookies) för webbplatsens grundfunktioner och för att förbättra webbplatsen. Vi vill också kunna erbjuda dig nyttiga funktioner som till exempel uppläsning av text. Vi hoppas att det känns okej och att du godkänner alla kakor. Du kan ändra vilka kakor som får användas genom att klicka på inställningar.